logo1

 

zdraví není všechno,
ale bez něj je všechno nic

pampelisky

Výzkum podložený vědeckými studiemi ukazuje, že 60 g vlašských ořechů denně potlačuje rakovinu mléčné žlázy a prostaty u zvířat.orechy4

Vlašské ořechy obsahují:
  • minerální látky (měď, hořčík, mangan,selen)
  • ALA omega 3 mastné kyseliny (O3FA)
  • antioxidanty jako flavonoidy, polyfenoly a fenolovou kyselinu
  • vitamin E
  • fytosteroly
  • kyselinu ellagovou
  • L-arginin

Výzkum prováděný na Marshall University School of Medicine in Huntington prokázal, že 2 unce (asi 60 g) vlašských ořechů podávaných denně snížily nádorovou aktivitu u myší s nádorem mléčné žlázy.

Zdravotní přínosy vlašských ořechů:
  • obsahem O3FA napomáhají snížení krevního tlaku, snížení srážlivosti krve
  • diety obsahující O3FA prokazatelně snižují výskyt infarktu myokardu, snižují cognitivní degeneraci, napomáhají snížení výskytu depresí
  • napomáhají lepšímu spánku svým obsahem melatoninu
  • snižují hladinu LDL chloesterolu
  • obsahují 2x vyšší hladiny antioxidantů než ostatní ořechy a tím napomáhají porušení buněk a DNA volnými radikály
  • napomáhají stabilizaci hladiny glukózy v krvi
Jak nejlépe zařadit vlašské ořechy do jídelníčku?

(pouze pokud nemáte alergii na vlašské ořechy)orechy1

  • pojídání syrových ořechů
  • přidávat ořechy do salátů
  • přidat ořechy do oblíbených těstovin
  • přimíchat ořechy do cereálií
  • přidat do pokrmů z pánve wok

Pokud se pojídají vlašské ořechy syrové, je vhoidné je pojídat i s jejich měkkou "voskovitou" slupkou,která je sama o sobě velmi bohatá na obsažené živiny.

Více informací najdete v článku Discover How Walnuts Help You Fight Cancer And Chronic Disease